Veel gestelde vragen

WAT IS DE LEVERTIJD?

De levertijd van een product wordt weergeven op de productpagina. Mocht je meerdere producten bestellen ga dan uit van de levertijd van het product die het langst is.

Hoe bestel ik bij Joinzorg?

Bestellen kan gemakkelijk in drie stappen.

1. Voeg een artikel in je winkelwagentje en klik op je winkelmandje rechts bovenin je scherm.
2.  Controleer je bestelling en ga door naar afrekenen. Hier kan je de aflever- en contactgegevens invoeren.
3. Betaal je bestelling met iDEAL. Hierna ontvang je een orderbevestiging per e-mail en wordt de bestelling verder door ons verwerkt.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met DHL. Je krijgt een email van DHL als je verzending is verstuurd met het track en trace nummer.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om een afspraak te maken maar ivm de Corona maatregelen werken wij bij voorkeur vanuit huis en proberen wij het aantal contactmomenten te minimaliseren.

Ontvang ik een track en trace?

Een dag voor aflevering ontvang je van DHL een email met de track en trace code en het verwachte aflevertijdstip.  Je kan op www.dhlparcel.nl de actuele verzendstatus van de bezorging blijven volgen.

Wordt een bestelling in 1 keer bezorgd?

Wanneer je meerdere producten besteld proberen wij altijd de bestelling in 1x te bezorgen. Hierdoor kunnen we je product voor een scherpe prijs leveren. En onze ecologische impact zo klein mogelijk houden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Zeker is dit mogelijk wanneer je als consument dit hebt besteld.

Bij koop op afstand heb je als consument het recht op een zichttermijn van 14 dagen, na ontvangst van de bestelling. Je  mag een product zonder opgaaf van reden aan ons terugsturen. Je retourneert je bestelling  in originele staat en verpakking. Zolang de bestelde producten verzegeld zijn, mag het worden geretourneerd. Heb je de verzegeling (meestal in de vorm van folie of een sticker) verbroken dan iis retourneren ivm de hygiënische producten niet mogelijk.

Bij een succesvolle retour ontvang je vervolgens binnen 3-4 werkdagen het aankoopbedrag terug. De verzendkosten voor het retourneren van het pakket zijn voor de koper.


Hoe retourneer ik mijn bestelling

Geef per email aan dat je de bestelling wil retourneren. Verzendkosten voor het retourneren zijn voor kosten koper.  De retour zending mag verstuurd worden naar:
Joinzorg
Henri Nouwenstraat 34
3863 HV Nijkerk

Na ontvangst van de retour bestelling zal het aankoopbedrag worden teruggestort binnen 3-4 werkdagen.  

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling is geretourneerd?

Na ontvangst en controle van het retourpakket  wordt binnen 3-4 werkdagen het aankoopbedrag weer teruggestort.

Heb ik garantie op mijn bestelde producten?

Uiteraard heb je recht op de wettelijke garantie en ondersteuning mocht het product niet voldoen. Joinzorg komt graag in contact met je mocht het bestelde product niet naar wens zijn.